HTML

zenei tippek

Zene ajánló, avagy szerintem mit mikor érdemes hallgatni:)Többféle stílus, magyar, külföldi zenék régiek és újak vegyesen.

Friss topikok

Linkblog

Cat Stevens avagy Yusuf Islam

2011.10.27. 14:40 J357

Tulajdonképpen mindegyik száma tetszik és a legtöbbet ismerem is, csak más előadótól.A napokban jutott eszembe a Father § Son szövege (bár a Boyzones előadás volt ismerős) és rákerestem a neten, ekkor jutottam Cat Stevensig, aki manapság Yusuf Islam néven zenél.És meghallgattam a Morning has broken c. számát is, ami tényleg kész örömzene tele reménnyel és életörömmel.:)A Peace Train c. szerzeménye pedig eléggé megmozgatott,és végig mosolyognom kellett, pedig megvallom pont amikor ezeket a zenéket kezdtem hallgatni épp elég negatív gondolatok jártak sajna az agyamban:) 

Ha a wikipedian elolvassuk Cat Stevens életrajzát, érdekes hogy a zenélést is otthagyta jó 20 évre! hogy az emberiség jólétéért egyéb módokon tevékenykedjen, bár szerintem a zenéje önmagában segít jobbá tenni a világot,szerencsére 1995től ismét zenél, és az A for Allah c.dala immár Yusuf Islam művésznéven is remek dal!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zeneitippek.blog.hu/api/trackback/id/tr693333987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása