HTML

zenei tippek

Zene ajánló, avagy szerintem mit mikor érdemes hallgatni:)Többféle stílus, magyar, külföldi zenék régiek és újak vegyesen.

Friss topikok

Linkblog

Quimby

2011.05.16. 13:27 J357

A most múlik pontosan c. dalt én Janicsák Veca előadásában hallottam először, akkor meghallgattam az eredeti Quimbyt is de nem tetszett annyira.Aztán valamiért a Quimby eredeti jobban kezdett tetszeni (talán jobb ez a dal kevésbé érzelgős előadásban) és meghallgattam más számaikat is, és tetszett!Jó hallgatni, ami azért is meglepő mert 10-12 éve a Hol volt hol nem volt c. dalt kifejezetten rühelltem és egyáltalán nem tetszett ez a stílus...

playlistek a youtube-n.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zeneitippek.blog.hu/api/trackback/id/tr502907980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása